torsdag 24 februari 2011

24 februari

Det var så roligt att fika med mina tjejer. Herregud. Vi kunde inte ens beställa kaffet utan att vi asgarvade åt varandra. Jag sa till kvinnan i kassan att "det är tur att vi inte är här så ofta". Så svarade hon att "det kan vara så lite som gör det", för hon kunde inte hålla sig för skratt hon heller.

När vi satt till bords fick jag se att Saras klocka och min klocka matchade ljusstakarna som stod på bordet. Ah, jag hade lite dåligt färgseende för det visade sig att den ljusstaken som jag tyckte var röd tydligen var rosa. Men man behöver kanske inte vara så petnoga hela tiden.

Nu har jag varit och tränat. Sen gjorde jag ett ryck och rensade ur min frys. Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på ett avsnitt av One Tree Hill.

Och just det. Idag är det 10 månader kvar till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar