fredag 4 februari 2011

Las Islas de Canarias

Min mamma är lite en av reseledare. När hon tröttnat på sitt nuvarande jobb skulle hon kunna jobba på en resebyrå eller typ Ticket. För hon fixar och organiserar allt. Jag varken vill eller behöver lägga mig i, vilket är en ganska stor sak eftersom jag är lite av ett kontrollfreak, för jag vet att det alltid blir bra.

Idag har mamma bokat en resa. En, istället för vår resa till Egypten. Vi ska åka till Kanarieöarna. Mamma fixar allt. Så nu måste jag ställa mig in på att åka, jag som avställt mig.

Idag är det fredag. Den här veckan har gått racerfort. Det blir så när man har mycket att göra. Inte mig emot. Jag har helghandlat, varit på gymmet, städat lägenheten och nu väntar jag på att herr D ska komma. Det är helg. Och jag gillar't.

1 kommentar:

  1. Trevlig resa !
    Mammor dom kan.....

    Hälsning ! BÅD

    SvaraRadera