lördag 19 februari 2011

Pigg och glad

Jag hade vissa planer för idag. Jag skulle träna, packa upp, städa, färga håret, klippa luggen och handla. Jag har gjort samtliga saker utom det som har med håret att göra. Varför då, kan man undra. Jag har givetvis funderat på detta, och kommit fram till följande enkla förklaring. Jag vill ha solblekt hår och just för tillfället vill jag inte ha lugg. Inget konstigt alltså. Karl har sagt att jag får göra vad jag vill med mitt hår bara jag har luggen kvar. Oops. Och inget sa jag om det när jag pratade med honom förut.

Istället för att greja med håret har jag varit och fikat med Ananthi, varit och handlat en extra gång och pratat i telefonen i princip hela eftermiddagen.

Jag känner mig så himla pigg och utvilad. Fast jag inte sov så många timmar i natt. Jag känner mig glad. Jag är en glad tjej. Tänk vad en semester kan göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar