torsdag 3 februari 2011

3 februari

Jag har mycket att göra och som alltid har dygnet för få timmar. Jag hinner inte med. Jag har så mycket att göra att jag ligger och planerar till långt in på nätterna. När jag ligger där i sängen och planerar undrar jag varför jag inte sitter vid en dator och skriver ner allt, istället för att ligga där helt uppe i varv.

Ikväll har jag varit med Richard. Jag fick en fortsättning på vår iPhone-kurs. Richard är lite av en iPhone-kung. Lite av en expert. Han fixade så jag återigen har min Darin-sms-signal. Jag är lycklig. Överlycklig. Ordningen är återställd.

Mamma kom hit för att hämta bilen. Jag kramade henne länge och luktade allt vad jag kunde. Hon luktade mamma och trygghet.

Det närmar sig födelsedag. Grämandet börjar infinna sig.

Nu - jobba lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar