torsdag 24 februari 2011

Mina beroenden

Jag är beroende av tre saker just för tillfället. Vaselin, nässpray och kiwi. Nässpray och vaselin är ju konstanta beroenden, som funnits i två respektive fjorton år. Men Kiwi är min nyfunna vän. Om jag fick bestämma skulle min kost bestå av enbart kiwi. Jag skulle bada i kiwi och sova i kiwi. Jag skrev precis "sowa". Men jag raderade det. Så nu sitter jag och fnissar för mig själv. Jag är så beroende av kiwi att jag vill byta ut alla enkel-v mot w.

Idag är det torsdag och jag ska precis jämt springa och göra mina naglar. Sen är det fika med truppen. Jag ska träffa mina tjejer och det ska bli så roligt.

Oj, bråttom bråttom.

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Vet Du om att Kiwis är ett smeknamn på/för Nyazeeländare ?

    Kommentator: sign. "onödig" kunskap

    SvaraRadera
  2. "onödigare" kunskap27 februari 2011 kl. 22:39

    Vet Du om att nässpray är smeknamn för något helt annat i vissa delar av världen?

    SvaraRadera