torsdag 10 februari 2011

På väg

Idag har jag gått på sportlov. En dag tidigare än alla andra. Jag undrade i måndags om den här veckan skulle kännas lång eller kort med tanke på att jag hade något att se fram emot, något som jag längtar efter. Jag trodde att den skulle kännas jättelång just därför. Men dagarna har flugit iväg och nu är jag helt plötsligt ledig.

För ledig är just vad jag är och känner mig. Jag har jobbat av och bort allt som jag hade tänkt och var tvungen att göra. Det känns bra i själen.

Den här dagen har gått i ett. Efter jobbet gick jag direkt till gymmet. Sen hem och packa det sista och plocka i ordning. Efter det åkte jag hem till Jula och hämtade Svenne. Vi åkte till mormor och sa hej då, och sen fortsatte vi in till stan där vi firade att vår semester börjat genom att äta pizza.

Därefter påbörjade vi vår bilfärd ner till Göteborg. Och där är vi nu. Vårt flyg går tidigt imorgon så vi sover här inatt. Alarmet är satt på klockan 4 så vi har intagit horisontellt läge. Svenne och jag delar säng och det får oss att drömma tillbaka till vår semester i USA. Och vi tyckte det vore på sin plats att ta ett nytt semesterkort:


Over and out.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar