måndag 21 februari 2011

Måndag

Vi hade en riktig slappardag igår. Som om jag inte slappat något alls på min lediga vecka. Som om jag haft värsta jobbiga. Men det hade Daniel, så jag sympatislappade. Passiv slappning.

Och idag så var det jobbdags igen. Jag hade en släng av ångest igår. Jag har haft det så bra, och ville inte att det skulle ta slut. Men som alltid är det toppen när man väl kommit dit. Jag skapade lite oro i lägret genom att inte ha någon lugg. Det var roligt. Så nu ska jag ha uppsatt imorgon också. Bara för att vara obstinat. Två av mina arbetskamrater kände inte igen mig, utan trodde att jag var ny. Det tyckte jag var lite väl.


Och nu har jag och Lena varit och tränat. Precis som det ska vara. Nu är det vardag igen. Och jag gillar't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar