söndag 27 februari 2011

27 februari

Min dag började bra med att jag fick frukost på sängen. Smörgås, gröt, kaffe och kiwi. Herr P har uppmärksammat mitt beroende vad det verkar. Min snuttkorv.

Han frågade för några veckor sedan om jag önskade mig något. "Ja, men jag vill inte säga vad det är, utan vill att du ska komma på det själv" fick han till svar. Det var väl ett bra svar? Efter några väl valda ledtrådar visade det sig imorse att han listat ut vad det var. Bra jobbat.

Jag blev lämnad och försökte somna om. 3 timmars sömn borde ju underlätta en omsomning. Men icke. Så jag gick upp, duschade, bytte i sängen, dammsög och våttorkade golven. Mina fina tjejer var här och drack vin igår kväll så det behövdes städas lite. Dessutom turades jag och Daniel om att vända upp och ner på godisskålen i soffan i fredags.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma tillbaka hit. Det ryktas om att han har smörgåstårta med sig.

1 kommentar:

  1. Grattis Anna! Tack för din blog - den stämmer verkligen med rubriken Seriöst - läs noga för så här ligger det till.

    SvaraRadera