tisdag 5 augusti 2014

Renad

I förmiddags hade jag tid för att göra naglarna. Eftersom Martina har haft semester är det nästan fem veckor sedan. Jag som brukar gå var tredje. Det var liksom verkligen dags. Idag partade vi till det med glitter. Martina vart helt chockad eftersom jag alltid brukar göra fransk med på sin höjd några stenar. Men ska man på bröllop så ska man!


När jag var klar åkte jag ner på stan och köpte några bröllopspresenter och hämtade ut paketet med dopdekorationerna. Paketet ligger fortfarande kvar i bilen, så jag har inte hunnit titta än.

Nej, jag fick ta matkassen och tokspringa in då himlen fullkomligt öppnade sig.

Väl inne la jag in en maskin tvätt och slutförde städningen. Nu känner jag ro i själen.

Och trött blev jag. Eller, det var jag redan innan. Det är idioti att vi inte går och lägger oss när Sixten somnar för natten. Nej, då börjar vi tittat på film! Men jag la mig på soffan och myste när jag var klar.


Nu ska jag titta över vad Sixten har fått för kläder. Jag har en hel IKEA-påse full med kläder som jag fått av Andréa. Jag ska åka till Ullared imorgon och det känns ju onödigt att köpa kläder om han redan har.

Sen ska vi äta middag och packa ihop oss för att åka till Daniels föräldrar där vi ska sova inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar