tisdag 11 mars 2014

Tisdag

Jag känner mig lite uppstressad. Det är lite mycket nu. Därför kunde jag inte somna om när jag vaknade klockan 5. Och jag har vaknat och känt sådär förut, och visste att det inte fanns en chans att somna om. Så jag gick upp. Jag möttes av denna fina soluppgång och då kändes det inte alls så illa längre.


Eftersom jag gick upp så tidigt var jag tidigt på jobbet. Lika bra det, att komma dit och jobba undan lite av det som stressar mig.

Mitt möte i eftermiddags blev inställt, så jag kunde åka hem lite tidigare. Jag åkte till gymmet och svettades ihjäl innan jag åkte vägen om Ananthi. Hon är i säljartagen vad gäller bebiskläder så om jag skulle ha något fick jag komma dit och hämta det. And so I did. 

När jag kom hem möttes jag av två hårt arbetande män. De har under dagen byggt en liten vägg och monterat ihop fler skåp. Jo, jag tackar jag.


Jag har under kvällen hunnit med att plocka här hemma, vattna blommorna, vara hos mormor, göra matlådor och smörgåsar. Daniel och hans pappa har avslutat renoveringen för denna gång och Daniel har städat så det nu är någorlunda ordning. Skönt för min själ!

Nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag. Sen ska jag stupa i säng. Imorgon väntar en 12 timmars arbetsdag. Föräldramöte till klockan 20 imorgon. Hur i hundan ska jag orka det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar