torsdag 20 mars 2014

Coola kroppen

Idag gick jag som sagt in i vecka 35. När jag byter vecka berättar min app för mig vad som gäller för veckan. Och på tal om mitt mejeribehov som jag skrev om igår:


Det är så jäkla coolt hur kroppen fungerar. Den visste vad som komma skulle. Och jag är så glad att den är tydlig mot mig. Det blir till att intensiväta yoghurt och glass ett par dagar till tills min kropp inte skriker efter det något mer. Och det bästa är ju att jag kan göra det med gott samvete.

2 kommentarer:

  1. Med tanke på de ungas svårigheter att finna bostad må jag säga att "Bebben" på ett tidigt stadium skaffat sig en alldeles charmant
    enrummare, om än minimalistisk.

    BÅD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja Bebben börjar känna att det är dags att skaffa en större lya. I alla fall tycker hyresvärdet det.. :)

      Radera