måndag 4 juli 2011

Tar igen

Jag ställde klockan på 06.15 eftersom min ambition var att gå en morgonpromenad innan jag skulle åka med mormor till sjukhuset. Men när jag vaknade vid 4 och kände hur sjuuukt trött jag var, tänkte jag att det kommer aldrig sluta väl. Så jag ställde om klockan och sov en timme extra. Det ångrade jag inte.

När mormor och jag var klara på sjukhuset åkte vi och handlade lite innan vi for hem igen. Där gjorde jag henne sällskap till förmiddagsfikat. Det är mysigt att umgås med mormor. Vi pratar om allt och skrattar. Hon gör mig alltid så full i fan. Hon har den inverkan på mig. Det sitter nog i sedan barnsben.

Efter en löptur och dusch mötte jag upp Ananthi på stan för en lunch. Det är första dagen på semestern för oss båda, så vi firade med att äta på KG5. Sen gick vi lite på stan och kikade i affärer.

Nu ska jag snart åka till Andréa. Tack gode gud för ledighet. Jag tar igen det jag inte hinner med när jag jobbar. Bra skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar