fredag 8 juli 2011

I Italien

Mamma messade mig idag och frågade om jag levde. Jag hade ju inte uppdaterat här trots medhav dator och gratis internet. Men jag har inte hunnit. Eller, jag har inte tagit mig tiden rättare sagt.


Resan hit gick alla tiders. På flygplatsen stod Daniel och Roger och väntade på mig som två andra reseledare från Apollo. De hade åkt med buss för att möta upp mig, eftersom bilen pajat och varit på verkstad ända tills idag.


Hotellet är fint och bra. Likså vädret. Det är varmt och gott. Lite småmulet på förmiddagarna, men efter lunch har det klarnat upp. Vi har tillbringat båda gårdagen och dagen på stranden. Jag har hamnat i ett sällskap som är precis lika sol- och badtokiga som jag själv. Skönt det. Då slipper vi osämjor.


Gårdagen resulterade i att jag fick en synnerligen röd bak. Så kan det gå när man byter sol-bikini.


Nu ikväll har jag precis lyckats låsa ute Daniel och mig på balkongen. Jag fick en hjärnblödning och givetvis ett skrattanfall, men Daniel som är lugnet själv löste situationen.


Uppdaterar mer en annan dag.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar