söndag 3 juli 2011

Dansat röven av mig

Åh herregud, vilken kväll jag hade igår. Jag minns inte när jag hade så roligt senast. Hos Ananthi var det såklart trevligt. Vi satt ute på balkongen och drack vin och pratade och skrattade. En härlig sommarkväll.


Ananthi och Camilla försöker få mig att springa Tjejmilen med dem. Men det är jag inte så sugen på. Jag frågade dock hur lång Tjejmilen är, vilket resulterade i asgarv från de båda donnorna. Men herregud. Jag kan väl inte vara smart hela tiden. Jag misstänker att jag kommer få höra det en lång tid framöver.

Det vart bara jag och Ananthi som gick på lokal och jag var så himla danssugen. Det var Ananthi också. Så vi dansade som tokar. Ja, det gjorde vi sannerligen. Vi dansade i två timmar. Det är inte likt mig. Jag brukar ju hänga i baren. Jag dansade så jag fick ta av mig klackarna och köra barfota.


Vi blev galet varma och gick ut för att ta lite luft. Och där väntade en falska champagne. Hopp hopp.

När klockan slog stängning ville jag verkligen inte gå hem. Jag ville inte att kvällen skulle ta slut. Jag vill ha fler sådana här kvällar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar