söndag 10 juli 2011

Solar och badar

Imorse ställde jag klockan tidigt och gav mig ut på en löptur. Utebliven träning gjorde sig påmind på mitt humör igår. Så idag var det dags. Jag sprang på den milslånga strandpromenaden och på den lika långa gågatan.


Solar och badar är det enda vid gör. Det är varmt och skönt. Idag har det varit helt vindstilla hela dagen och det har nästan varit för vamrmt till och med för mig. Men bara nästan. Jag envisas med att ligga i solen och Daniel sa idag att jag är den enda av alla 10000 på stranden som ligger i solen.

Jag har plaskat runt på Lindas luftmadrass när det blivit för varmt. Det här är livet.

Senare nu på eftermiddagen drog vi upp till poolen. Sanden går oss på nerverna emellanåt.

När vi blivit mätta på solen för idag tog vi en öl på balkongen. Livet är mums. Imorgon bär det av till Venedig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar