lördag 23 juli 2011

Insane

Åh, herregud. Igår trodde jag att min sista stund var kommen. Sista åket på Grönan igår, trodde jag skulle bli mitt sista i detta liv. Vi åkte Insane och namnet var verkligen passande på den attraktionen. Det näst värsta jag har åkt, efter Tatsu som vi åkte i LA.

Stackars David som åkte bredvid mig igår. Han blev nästan döv på sitt vänstra öra. Som jag skrek. När jag kom ner sa Karin, Elin, Bengt och Bettan att mitt skrik överröstade alla andras, att inga andra innan mig skrikit så mycket. Men jag trodde jag skulle dö. På riktigt. Och när jag insåg att jag överlevt, trodde jag att jag fått en hjärnblödning. Helt insane.

Nu har vi ätit världens frukostbuffé. Mätt som en propp är jag. Jag älskar hotellfrukost. När alla borstat gaddarna klart ska vi ta tunnelbanan ner på stan. Shopping och båttur i skärgården står på dagens schema.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar