torsdag 14 oktober 2010

Topp 5

Jag skrattade högt och länge åt Pärs "Topp 5" på Mix Megapol igår.

Yonny Barrios Rojas kommer att plockas upp som nummer 21 av de 33 som varit fast i gruvan i Chile. Men för Yonny blir det troligtvis jobbigare ovan än under jord. Uppe väntar nämligen både fru och älskarinna. De båda träffade varandra när de sörjde Yonny vid gruvan och är som man kan förstå ganska sura. Så vad ska stackarn göra? Jag har några förslag.

Topp 5 saker Yhonny borde göra så fort han kommer upp.

5. Göra superslut. Han kommer upp, går fram till kvinnorna och säger ”Vad bra att ni båda är här, jag har nämligen en sak jag vill säga till er. Det är inte er det är fel på det mig.

4. Ta båda kvinnorna i händerna och föreslå att de alla tre nu skall sjunga ”We shall overcome”.

3. Komma ut som homosexuell, presentera sin nya partner José som han träffade i gruvan.

2. Springa!!! Riktigt långt och riktigt fort.

1. Hoppa tillbaks ner i hålet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar