torsdag 7 oktober 2010

Ananthi och spinning

Jag och Ananthi lever i någon slags osynk för tillfället. Det känns sådär faktiskt. Vi hinner inte träffas någonting nästan. Förra veckan var jag där en snabbis och drack kaffe. Idag var det exakt en vecka sen. Inte hinner vi prata heller. Tur att vi bloggar båda två, så vi vet vad som händer. Men jag skriver långt ifrån allt här, och det vore ju en sorglig relation att ha. Idag fick vi i alla fall till det. Tack vare att jag slutar tidigt och att hon slutade tidigare i skolan.

Så vi intog välbehövligt Ströget i eftermiddags. Vi uppdaterade varandra om den senaste veckans händelser. Sen gick vi en sväng på stan innan vi gick till gymmet. Jag var på spinning för första gången sedan skadan. Det var precis så roligt som jag kom ihåg det, och som jag längtat! Mer spinning till mig.

Jag har även sett till att en rörmokare ska komma och fixa så jag får varmvatten i duschen. Det tycker Lena är bra. Ja, det är ju faktiskt lite bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar