lördag 30 oktober 2010

Lördagsrutin

En fördel med att inte ha något badrumsskåp är att man slipper se sig själv nyvaken. Stackars alla som tvingas göra det, säger jag bara.

Det ser även ut som en liten byggarbetsplats här. Sånt gör mig stressad i själen. Jag trodde jag skulle sova dåligt på grund av det. Med tanke på att jag inte kan sova ordentligt om jag vet att det finns disk. Men jag vaknade av att klockan ringde och då hade jag sovit i 10 timmar ganska exakt.

Nu har jag ätit frukost och dragit på mig träningskläderna för första gången på evigheter, känns det som. Jag planerar att komma tillbaka in i min lördagsrutin. Men då får jag se till att hålla mig hel.

Först ska jag väcka de grannar som fortfarande sover med den här:



Och imorgon ska jag väcka dem genom att dansa som Chris Brown. Eventuellt kommer jag inte kunna hålla mig så länge som till imorgon, så kanske väcker jag dem med min dans redan i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar