onsdag 13 oktober 2010

Inte pigg

För att slippa vara på skolan precis alla 13 timmar idag, har jag nu varit ute och gått en liten promenad i Götene. Jag frös, och har frusit hela dagen, så jag gick in i princip alla affärer jag kunde hitta. Utom Systembolaget, påminnde Jessica mig om här nu. Med andra ord har jag bara gått från skolan, fram till torget och sedan runt det. Men det gjorde mig gott. Nu är jag lite piggare tack vare den friska luften.

I övrigt mår jag sämre idag än igår. Jag har snor i hela huvudet. Det gillas inte. Jag vill bli frisk och pigg så jag kan åka till Karl i helgen. Men som vi sa förut när vi pratade: "det är ju bara onsdag idag". Jag hinner nog pigga på mig.

Nu ska jag rätta lite till innan eleverna gör entré för andra gången idag. Nu tillsammans med sina föräldrar. Och jag, jag ska vara pigg som en mört. Som en pigg mört ska jag vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar