måndag 18 oktober 2010

Måndagshatare

Jag har gått och blivit en måndagshatare. När hände det eller? Jag har aldrig haft något emot måndagar innan. Men nu är de döden. Det kan bero på att det är drygt att jobba en extra lång dag på just måndagar och att det är sjukt långt till nästa helg.

Idag har jag varit äckligt trött. Typ kräktrött. Jag ville verkligen verkligen att solen skulle titta fram och lysa upp min tillvaro lite. Man får inte alltid som man vill. Men Kings of Leon tar vid där solen tar slut. Nytt album. Jag gillar.

Och så gillar jag att jag har en kramkompis på jobbet. Som gör sega, gråa, trötta dagar lite lättare att uthärda. Jag och Johanna har kramats tre gånger idag. Och nu är det kvällen. Snart är det tisdag. Och jag är ingen tisdagshatare. Så imorgon är jag på't igen.

Allt som återstår är att diska till det lite och duscha. Och så lite Kings of Leon på det. Jag ska bara.. sitta här lite till. Jag är så trött. Så trött att jag satt undan luggen. Ja, så illa är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar