fredag 15 oktober 2010

Bilbytardag

Min syster har varit här i eftermiddag. Vi har bytt bil. Eftersom jag känner mig bättre och piggare tänker jag minsann åka till Karl över helgen. Och eftersom Karin kör diesel så blir det hela lite billigare för mig när jag får låna hennes bil. Jag är inte så dum som jag ser ut.

Karin känner sig lite orolig över detta. Därför tvingade hon mig att först övningsköra lite med henne sittandes bredvid. När vi åkt en liten stund och hon kände sig lugn, fick jag även köra upp. Det gick så bra så. Vad trodde hon eller?

Nu står den fickparkerad och väntar på att det ska bli lördag så vi kan åka på roadtrip. Jag och bilen LUNDELL. Så roligt det ska bli! Så roligt vi ska ha!

Sen att Karl för tillfället sitter på akuten är en annan sak. Jag ska åka till honom och ge honom kärlek och omtanke. Så han blir frisk. Blir bra. Jag ska blåsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar