tisdag 19 oktober 2010

Tisdag

Idag är det tisdag. Tisdagen är den dag som är längst från måndagen, var det någon smart person som sa igår kväll. Det stämmer ju väldigt bra. Jag gillar tisdagar.

Jag har haft en väldigt bra dag. Jag har varit pigg och glad. Inte alls trött och depp som igår. Skönt att vara tillbaka på banan. Mina elever har varit så himla bra, och det gör mig så himla glad.

Jag har precis varit och gjort mina naglar. Så nu, precis som alla andra gånger jag gjort dem, känner jag mig hel och ren. Lovely.

Ikväll ska jag få en grundkurs i iPhone. Richard ska lära mig allt han kan. Sen om jag lär mig något är en annan sak. Så nu sitter jag här hungrig och väntar. Först mat. Sen kurs. Annars kommer det gå illa.

På tal om att gå illa. Idag är det 8 veckor sedan jag skadade foten.

Först i lördags lossnade sårskorpan. Det är fortfarande väldigt ömt. Skolsyster sa att det beror på att alla avskurna nerver hittar nya vägar och växer ihop. Tvivale.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar