måndag 2 juni 2014

En perfekt dag

Efter att ha haft några oroliga  och onöjda dagar har jag och Sixten idag haft en perfekt dag. Sixten har typ inte sovit ordentligt på två dagar, men idag har han tagit igen det. Och när han inte sovit har han varit en glad och nöjd liten skit. Så skönt för mitt känsliga mamma-hjärta. 

Jag passade på att tillbringa all tid jag kunde i solen. Åh, vad det var skönt! Ladda batterierna genom att sova i solen. 

Efter lunch packade jag in oss i bilen och åkte till Lena. Vi satte ute och drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi matat och bytt blöjor på våra barn så gick vi ut och gick en lång promenad i solen. 


Det var precis vad jag behövde. Få prata av mig och umgås med Lena Spena.

Nu är hela familjen Persson-Lundell nytvagade och redo för sängen. Imorgon står det begravning på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar