fredag 13 juni 2014

Skolavslutning

Idag ställde jag klockan på halv sju och gick upp och gjorde mig i ordning och åt frukost innan jag väckte Sixten och gjorde detsamma med honom. Sen packade vi in oss i bilen och åkte mot Götene för att gå på skolavslutning.


Det var fasa härligt att träffa alla elever och arbetskamrater igen. Jag som precis kommit in i att vara hemma fick nu ett väldigt sug efter att börja jobba. Herregud, vad jag saknar alla kände jag nu när jag träffat dem. De är ju som min andra familj.

När jag kom hem kom Kristin och Christian hit. Vi satt och pratade och drack Loka Crush (min nya besatthet -  jag skulle kunna leva på bara det) i flera timmar. Tråkigt att K-stin bor så långt bort från mig. Eller att jag bor så långt bort från henne. Hur man nu vill se på saken.

Resten av eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat i soffan med det utslagne lille barnet. Han tyckte tydligen att det var jobbigt att gå på skolavslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar