söndag 5 februari 2012

Söndag

I förmiddags skulle jag kolla en sak i taxfreekatalogen. Men jag kunde inte hitta den, trots att jag vet att jag tittade i den i typ tisdags. Det slog mig att den mycket väl kunde åkt med i pappersinsamlingen. Det hade väl inte gjort så mycket om det inte hade varit så att våra flygbiljetter låg däri. Jag fick gå ner till soprummet och leta fram biljetterna i pappersinsamlingen. Tur för mig att det bara är insamlingen en gång i månaden och att det inte är förrän imorgon.

Idag har jag annars ägnat mig åt att plugga inför min tenta. Jag fick ett skönt avbrott då jag gick och fikade med Lena Spena. Guuudars vad jag väntar på att hennes bebbe ska se dagsljus.

Nu sitter jag och har lite separationsångest då Daniel måste bo i Gudhem och ta hand sin hund i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar