fredag 10 februari 2012

Fredagsmys

Idag har det varit en känslodag. Jag är så full av känslor. Så många olika känslor. Jag är orolig för bebben, jag är spänd inför tentan, jag är förväntansfull och glad över att snart åka på semester samtidigt som jag har separationsångest då jag ska vara ifrån herr P i en hel vecka och kanske mer därtill. Ja, jag är full av känslor.

Jag satt vid köksbordet med huvudet i händerna och sa till Daniel att "jag tror jag måste lätta på trycket. Jag tror jag måste gråta". Men efter lite klapp, kärlek och kram kändes det genast bättre.

Jag har packat färdigt och läst typ tre minuter till tentan. Men på kylskåpet sitter en liten påminnelselapp om verben. Så varje gång jag går förbi kastar jag ett getöga på det. Bra strategi.

Annars så har vi som vanligt tvättat och ätit tacos och bara passat på att vara.

Men nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och klar i knoppen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar