onsdag 21 december 2011

Vinterlandskap

Jag sitter här nedburrad i soffan och har julkänsla. Det pirrar i hela magen. Anledningen till denna julkänsla är att jag har fått uppleva snö i eftermiddag. Hela Falköping är klädd i ett vitt täcke. Helt fantastiskt!

Syftet med min resa var att åka till Falbygdens Ost, något som jag och Daniel pratade om redan första gången vi träffades. Men det vart inget av förra julen, men så i år.

Jag åkte bussen till Falköping lagom till Daniel slutade jobbet. Eftersom jag inte hade träffat Daniel sedan igår morse när han åkte till jobbet, toklängade jag efter honom. Han plockade upp mig på stationen och sen gick vi och kikade lite i affärer. Jättemysigt.


Jag köpte en julklapp till mig själv. Otroligt fina glasänglar. Jag kanske öppnar julklappen redan imorgon.

Efter att vi ätit lite granna åkte vi runt i ett vinterlandskap. Lycka till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar