lördag 3 december 2011

Lördagsmys

Vi började dagen med frukost i sängen framför Nyhetsmorgon. Sen skuttade vi upp och gick ner på stan. Vi hade flera ärenden att uträtta och för första gången sen vi träffades, hamnade Daniel i shoppingtagen. Helt outtröttlig var han. Givetvis just precis denna dag då jag är bakis.

Men jag kämpade på bra och höll god min och var en bra flickvän. Jag hittade en drömjacka men kom endast hem med en dörrkrans. Men vilken dörrkrans sen! Sen åkte vi och storhandlade mat.

När vi kom hem var det dags för tvättstugan. Sen har jag julpyntat lite mer här hemma. Jag har även lagt flertalet timmar på att jobba.

Nu har vi ätit tacos och sitter och myser i soffan och tittar på Så mycket bättre. Jag kämpar för att hålla ögonen öppna. Tur att det inte är måndag imorgon.

En riktigt riktigt bra dag har jag haft. Jag har hunnit med jättemycket, både nytta och nöje. Och det har gått två dagar utan att jag varit Morran. Bra Anna.
Bra för Daniel.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar