onsdag 21 december 2011

Nyckelvaktare

Jaha.. det här med sovmorgon är ju bara humbug. Jag vaknade halv 7 och kunde inte somna om. Jag försökte. I hela 45 minuter. Men sen gav jag upp och gick till gymmet istället. Efter dusch och frulle åkte jag och handlade mat. Och när jag höll på att packa i kassarna i bilen ringde Lena och frågade om vi skulle dricka kaffe.

Hem, packa in alla varor och sen ner på stan för att träffa Lena. I bara farten köpte jag mascara och strumpbyxor. Nu reder jag mig över jul.

Sen satte vi oss på Ströget och drack kaffe och delade vårt fikabröd med varandra. Mysigt.

Nu väntar jag på att min middag ska bli klar i ugnen. Sen ska jag brassa iväg till Falköping.

Och just det! Jag fick en julklapp av Mathilda igår. En nyckelvaktare. Så. Himla. Fin. Bästa Mathilda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar