onsdag 28 december 2011

Onsdag

Jag hade en så himla skön morgon imorse. Jag vaknade givetvis när Daniels klocka ringde, och inte nog med det. Jag var pigg som en mört, som pigg mört var jag. Jag ville inte alls somna om, men tänkte att det kanske var lite väl tidigt att hiva sig upp klockan 5.

Kvart i sex kurrade min mage något fruktansvärt, så för att inte väcka hela kvarteret gick jag upp och gjorde mig en skinksmörgås och återgick med denna i min famn till sängen. Där halvsatt jag och mumsade och åt samtidigt som jag tittade på Ice Age som gick på tv. När jag var mätt och belåten vart jag lite trötters tös, stängde av tv:n och sov som en klubbad till min egen väckarklocka ringde. Vem beter sig så? Som en bäbis är jag.

Dagen har sedan gått åt till träning, min hemtenta, betalning av räkningar, Guitar Hero, mathandling, matlagning och lite mer hemtenta. Jag har nu skrivit 5 ½ sida av 3-4, och har två frågor kvar. Jag måste ju vara för ambitiös igen.

Nu har vi precis ätit räkmacka. Gött som snus. Nu ska jag titta på Rapports årskrönika. ett ypperligt exempel på att det närmar sig ett nytt år.

2 kommentarer:

  1. Anna min vän jag har en liten fråga jag undrar lite grann... Vad är bäst med att blogga? Är nog lite sugen på att börja.

    Tjing!

    Linsen

    SvaraRadera
  2. Det bästa är att jag kan titta tillbaka på allt jag gjort och varit med om. Jag kan sitta i timmar och läsa och bli påmind om saker som jag helt glömt bort. Det är det bästa. Och så är det bra att mamma kan hålla koll på mig ;)

    SvaraRadera