söndag 18 december 2011

4:e advent

Den här helgen har verkligen gått superfort. Igår skuttade jag upp ur sängen efter att ha sovit i nära 10 timmar. Jag åt frukost och drog till gymmet och tränade i två timmar. Hem, in i duschen och sen ner på stan för att fika med Ananthi. Det var längesedan vi träffades så vi hade mycket att snattra igen.

Sen gick vi lite på stan och jag klappade lite fint på min dröm-vinterjacka. Guuud, vad jag vill ha den jackan. Synd att den är så dyr.

När jag kom hem gjorde jag mig i ordning för att åka på julmiddag med Daniels pappas släkt. Daniels kusin är gift med Karin da Silva, men hon kunde inte komma eftersom hon var sjuk. Feber och skit. Fy, vad besviken jag vart. Men jag fick ju träffa hennes man och hund. Man får vara glad för det lilla.

Vi var inte hemma förrän klockan 1 inatt, och jag tänkte där och då att nu kommer hela min söndag vara förstörd på grund av sömnbrist. Men hör och häpna, jag sov till klockan 10.22. Jag höll på att få en chock.

Efter lite stök och bök och grynkorv åkte jag till Andréa för att göra julgodis. Precis som förra året.


Vi gjorde kola, knäck, kakor och Mozart-kulor. Nu står vi oss över hela julen och nyåret med skulle jag tro. Vi har haft jättemysigt och två år i rad innebär att vi ska skapat oss en liten tradition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar