lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Jag vet inte varför, men jag vill alltid att den sista dagen på året ska vara en bra dag. Det känns på något vis som att det kommande året färgas av hur det nuvarande slutar. Så tänk vad glad jag vart när solen sken imorse. Det var gott för min själ.

För att försäkra mig om att det skulle bli en bra dag frågade jag Ananthi igår om inte hon ville hålla ett privat power-pass med mig. Det ville hon, så vi träffades på gymmet och körde årets sista träningspass.

Efter dusch och en andra frukost, första för Danne, bestämde vi oss för att gå ut och insupa frisk luft och solsken. Man sitter inte inne när det är så fint väder ute. Jag lockade med att gå ut med vattnet - ett säkert kort om man vill ha sällskap på promenaden.


Det var en härlig dag att vara ute i. Men ack vad jag längtar efter snö. Skönt med minusgrader i alla fall. Det bet gott i kinderna.

Nu är vi i full gång att göra oss fina för att åka på nyårsmiddag hos Daniels föräldrar. Det kommer att sitta fint. Det kurrar i min mage redan.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar