tisdag 24 maj 2011

Vilodag

Herregudars i min lilla lådda, vad trööött jag har varit i dagarna två. Helt galet. Och jag tycker verkligen inte om det. Jag avskyr att vara trött. Jag är inte helt och hållet kry, så det kan bero på det. Jag är snuvig och mosig i huvudet.

Jag satt i bilen hem och funderade på om jag skulle sova eller gå och träna. Johanna och Veronica tyckte att jag var knäpp som ens övervägde att gå och träna. Så jag gick och la mig istället. Kanske hjälper det mig att sluta snora lite. Dessutom ska jag umgås med Andréa ikväll, och då vill jag vara piggers tös.

Jag har haft en så himla bra dag i övrigt. Intensiv, men så grymt rolig. Jag har tagit emot en ny invandrarelev, då Ingela inte varit på skolan. Jag skulle vilja gå en kurs i kroppsspråk. Det är satan i gatan inte lätt att kommunicera med någon som inte kan ens lite engelska. Svårt men roligt. Han, och alla andra inklusive jag själv, skrattade åt när jag med gester skulle förmedla det jag ville ha sagt.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig mot Rea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar