tisdag 10 maj 2011

Tisdag

Jag har inte riktigt återhämtat mig från helgen ännu. Imorse tog det mig nära 10 minuter att ta mig upp ur sängen. Jag är inte säker, men jag tror att det är något av ett rekord för mig. Men jag gör som vanligt - jag blundar och håller för öronen och bara kör.

Idag har jag således klippt mitt hår. Eller inte jag själv såklart, utan min frisörska. Det är inte gjort sedan augusti så det var typ läge för det.

Sen mötte jag upp med Ylva och Lena på Ströget. Ylva är hemma på en liten visit, så jag knödde in en fika med henne.

Jag gick hem, vek all min tvätt jag tvättade igår, städade min lägenhet, bytte om till träningskläder, åkte till Jula för att hämta mina rollerblades, åkte till Ylva och åkte sedan rollerblades med henne i över en timme. Det är vidrigt varmt på gymmet nu när solen ligger på hela dagarna, så jag tyckte att detta var ett bra substitut.

Det var skönt och mycket roligt. Det är säker sex år sedan jag åkte senast. Men det gick fint ändå.

Nu har jag duschat bort alla små avklippta hår och krupit ner i min renbäddade säng. Astrött är jag nu.

Over and out.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar