söndag 1 maj 2011

Förste Maj

Idag har jag haft en så lugn och skön söndag. Jag tog en sovmorgon och vaknade inte förrän halv 10. Bra Anna. Sen låg vi och drog oss länge. Eller.. jag låg och petade Daniel i ögonen och munnen för att han skulle vakna. Jag fattar inte att han inte blev sur. Eller att han inte vaknade.

Medan jag duschade gjorde Daniel frukost. Sen tog vi brassestolarna och satte oss på estradan och lapade sol. När det vart på tok för mycket moln gick vi in och gjorde oss i ordning och gick ner på marknaden. Där spelade vi på chokladhjul och köpte godis.

Vi gick en promenad och sen hyrde vi en film innan vi gick hem och lagade söndagsmiddag. När vi ätit och gjort i ordning på tvätten bäddade vi ner oss i soffan och tittade på "Himlen är oskyldigt blå".

Och nu sitter vi här med söndagsångest båda två. Jag tror vi får ta och flytta ihop snart. Såhär kan man ju inte ha't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar