torsdag 19 maj 2011

TGIT

Den här veckan har gått så galet fort. Det är redan torsdag ju. Jag fattar inte vart tiden tar vägen eller vad jag gör med den. Jobbar, tränar och sover bort den förmodar jag. Men det är ju så jag vill ha det. Det är då jag fungerar och mår bäst.

Jag saknar dock lite umängen. Typ Ananthi. Typ Andréa. Typ Mattias, Richard och Niklas. Min familj och släkt. Och så mina tjejer så klart. Tur som en filur att det snart är sommarlov så jag kan umgås ikapp.

Efter helgen kan jag i alla fall bocka av umgänge med min familj och släkt samt Ananthi. Om allt går enligt planerna. Svenne fyller år imorgon och således ska hela släkten samlas och fira den lille plutten. Och på söndag ska Karin, Svenne och jag gå på bio. En syskonbio. Det ser jag fram emot. Mysigt det ska bli. Och roligt. Bara vi tre. De tre musketörerna.

Så summan av kardemumman – imorgon är det helg och jag har en känsla av den kommer bli awsome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar