söndag 29 maj 2011

Söndagsmys

Det finns flera anledningar till att den här söndagen börjat toppen. Inatt har jag sovit väldigt bra och i många timmar. Jag vaknade pigg innan klockan ringde och såg att solen sken. Jag studsade upp och satte på mig träningskläderna. Jag ville låta Daniel veta att jag gick så jag väckte lite på honom. Jag möttes av ett stort leende och ett "puss puss", trots att han bara sovit fem timmar. En så liten sak kan göra min dag.

Min morgonpromenad blev till en intervallhistoria som slutade med att jag sprang betydligt mer än jag gick. Det var skönt.

När jag duschat gjorde jag frukost på sängen. Bara för det är så himla mysigt. Men nu måste vi lägga på ett kol. Vi ska på Mors Dag-middag hos familjen Persson.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar