torsdag 11 september 2014

Morgonstund

Jag vet inte vad jag tänkte när jag tog en nageltid 11.30 på dagen. Hur jag än skjutit på Sixtens måltider hade en infallit under tiden. Men som tur var är Karin ledig idag, så hon kommer hit och hänger med Sixten medan jag är iväg.

Jag tänkte att vi skulle gått ut och gått en promenad nu på morgonen, men jag bara orkade inte. Istället har jag tagit en lång dusch och ätit frukost i godan ro. Jag verkar inte kunna vakna idag. Men imorgon tar jag ett nytt tag!

Sixten älskar inte att ligga på mage. Men jag tvingar honom flera gånger om dagen. Och visst kan han. Han bara vill inte.


Han ser ju inte lite trött ut. Och han sover här bredvid mig as I write.


Nej, jag passar på att gå och göra mig i ordning medan lill-plutten sover.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar