tisdag 31 december 2013

Nyårsafton

Två dagar i rad har jag smugit upp före herrskapet i huset för att åka till gymmet innan de är vakna och tillstädes för att röja. På de senaste fem dagarna har jag varit på gymmet fyra av dem. Dessutom har jag också burit och kånkat både bokhyllor, böcker, lådor och bord. Idag satte jag otroligt nog personbästa för hösten på tiden 44.14. Bra avslut på det här året.

Idag har jag och Danne satt på halvmånarna på trappstegen och jag har pulat lite till på ritningen till köket. Jag är verkligen inte klar och just för tillfället heter ritningen "Köket cp" eftersom det här planeringsverktyget verkar leva ett eget liv då och då.


Nu ska vi dock göra oss i ordning för att åka på bröllop. Vi ska åka om mindre än 40 minuter och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Oj oj oj. Bråttom bråttom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar