fredag 19 april 2013

Veckomailet

Varje veckoslut mailar min kollega Björn ut en inbjudan till fredagsfika och tips till all personal på skolan. Dessa mail brukar vara lite smålustiga på andras bekostnad och jag (och många med mig har jag hört) brukar dra på smilbanden.

Men den här veckan. Asså. Jag vet inte vad jag ska säga. Nu har jag helt plötsligt blandats in i hans lustigheter:

Sedan har vi Anna, skolans egen blondin Bella som tycker om att kommentera allt i Klädväg, smak och utseende på sin blogg. Där samlas alla hennes tankar och bloggen är omåttligt populär och lönsam. Dessutom har hon nu endast 25år ung tagit sista steget mot en rektorstjänst i och med att hon nu varit i Örebro på utbildning....Hon vill alltid vara i centrum och gärna höras, synas och märkas.

Jäkla Björn. På måndag ska han få sina potatisar varma!

Ps. Käre Björn. Du ligger på minus. Igen. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar