onsdag 10 april 2013

Onsdagsbröt

Förra veckan tänkte jag att "på måndag är jag nog frisk och kan träna". Men näe, det var jag ju inte. Så har jag tänkt varje kväll den här veckan att "imorgon är jag nog frisk". Men näe, det vart jag ju inte. 
Jag har varit sjuk i åtta dagar och inte tränat på 11 dagar. Åh, fy fan. Nu fick jag panik över att det är så längesen. Idag har i alla fall snoret ändrat färg och konsistens, så nu kanske jag snart är frisk. Kanske kan jag träna på måndag?

Idag har jag haft medarbetarsamtal. Vi pratade lite nutid, framtid och lön. När min chef frågade vad jag har i lön var hennes reaktion: "har du inte mer?!" Skönt att hon sa det, så jag slapp. (Cash in?)

Efter jobbet fick jag skynda mig lite för att hinna till Jula i tid till golvsliparen kom. Han skulle bara komma och kolla läget idag, och det gjorde han.

När Danne kom kikade vi över vårt lilla projekt till sovrum, och vi skulle bara kolla lite hur det egentligen låg till med kaklet framför spisen. Och hej och hå, så kom Hulken och rev bort alltihop. Danne började och jag avslutade skulle man kunna säga.


Vi fick inspiration och drog snabbt som blixten och köpte nytt. Det kändes roligt! Tråk-görat är ju klart och nu är det bara det roliga kvar. Sen är det typ dags för flytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar