onsdag 24 april 2013

Trötters tös

Jag tror inte jag har vaknat på hela dagen. Hua mig, vad trött jag varit! Jag har sovit så himla bra inatt, och jag tror att det är anledningen till att jag har haft stora svårigheter att vakna.

Jag slutade kl 17 idag och hade tänkt att åka till Jula. Men jag kände verkligen inte för det. Inte alls. Det är inte roligt att greja där ensam. Jag är officiellt klar med att Danne måste jobba över.

Istället för att åka till Jula drog jag och handlade. Jag handlade såklart bara det allra mest nödvändiga, eftersom det känns lite onödigt att fylla kylskåpet när det ska tömmas om några dagar. Sen tog jag mig an lite packande.


Skönt att jag redan gjort rensandet.  Det är bara packa ner i lådor.

Jag tror för övrigt att det här är en av de längsta veckorna i år. Det är bara onsdag, men det känns som jag vet inte.. att det typ gått nio dagar den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar