fredag 19 april 2013

20 dagar sedan

Jag satt och räknade lite på det, och kom fram till att jag inte tränat på 20 dagar. Tvåa - nolla! Jag höll på att sätta snoret i halsen. Jag tänkte att "nu får det väl ändå vara nog!", drog på mig träningskläderna och gick till gymmet.

Tanken var att jag bara skulle känna lite på det, men jag körde så långt som jag brukar. Dock med lättare motstånd och på en nära tre minuter sämre tid. Var uppe på en puls på 199 en gång, och fick sakta ner. Men jag är nöjd trots allt. Och jag tog inte ut mig.

Igår var jag i Örebro. Kursen "Likabehandling och värdegrund i teori och praktik" drog igång. Mycket tänkvärt och intressant. Det blir nog lätta poäng att lägga till i min lista.


Jag har precis gjort klart i tvättstugan och Lena och Alicia har varit här en sväng. Lena gav tillbaka nyckeln till lägenheten. Ja, nu närmar sig flytten på allvar.

Nu ska jag bara äta lite lunch och sen dra mig ut till Jula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar