måndag 15 april 2013

Inläsningsdag nr. 2

Det är helt sjukt att jag fortfarande är sjuk. Maken till seg och utdragen förkylningen har jag nog aldrig varit med om. Men torts att jag vakande 4.42 imorse känner jag mig ganska pigg i huvudet, vilket måste ses som ett steg i rätt riktning.

Jag är hemma och har en inläsningsdag idag. Eftersom jag varit vaken så länge har jag redan hunnit med en hel del. Jag har bäddat ur sängen, tvättat fyra maskiner tvätt, tittat på ett avsnitt av PLL, skrivit ett åtgärdsprogram (som jag var klar med innan kl 7!) och läst större delen av det jag skulle hinna med idag.

Dagen är fortfarande ung och jag har såklart för avsikt att hinna med allt på min att-göra-lista. Utsikterna ser än så länge goda ut för detta. Jag har en liten paus i mitt läsande och dricker förmiddagskaffe och surfar runt. Men snart ska jag ta tag i det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar