fredag 26 april 2013

Fredag hela dagen

När jag kom ut till Jula igår och insåg att jag glömt mina hörlurar höll jag på att skita i min löptur. Att springa utan musik är inte min grej. Inte min grej alls. Det är uschligt att höra flåset, och det är mycket jobbigare. Men min envishet vann över lusten och jag gav mig ut och sprang utan musik. Jag gjorde som sist när jag glömt hörlurarna - jag inbillade mig att flåsande kom från någon som jagade mig och så sprang jag för livet. Vart ville jag komma med det här..? Just det! Tack vare att jag tränat utan musik idag, var det med lätta steg jag gick till gymmet idag. Bra musik är A och O.

Idag kunde jag inte somna om när Danne gick upp, så jag har varit vaken länge länge. Jag har betalat räkningar, varit på gymmet, duschat och ätit frulle och varit nere i tvättstugan. Just i den ordningen. Sista gången jag tvättar här i denna tvättstuga. Galet galet.

Nu ska jag ta och börja packa lite granna. Karin kommer och hjälper mig sen. Om hon inte åkt på att jobba extra. Jag lockade med en sushi-lunch och vem kan säga nej till det liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar