måndag 20 augusti 2012

Skolstart

Idag har eleverna gjort entré på skolan. Det är alltid roligt och spännande att få träffa alla gamla och även nya elever. Dagen förlöpte utan större katastrofer. Jag hängde med niorna och eftermiddagen tillbringades med att spela bowling. Jag har inte bowlat på evigheters evigheter, men jag var faktiskt inte så dålig som man skulle kunna tro.


Min väska var grymt tung när jag begav mig hemåt. Veronica undrade om jag hade tegelstenar i den. Men saken var den att jag inte hade morgondagens lektioner planerade. Så när jag kommit hem och ätit satt jag i fyra timmar och planerade och gjorde en power-point.

Tyvärr hann jag inte med löprundan jag hade i bakhuvudet. Jobb - skola - träning - vänner. Prioriteringslistan är stadig. Men som tur är är det bara måndag. 

Nu sitter vi och tittar på Ensam mamma söker. Det är mitt och Daniels program. Det är så jävla pinsamt så vi fattar inte varför vi utsätter oss för det här. Åh! Jag dör!
- Danne, släng hit skämkudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar