måndag 27 augusti 2012

Helgens

Oj då. Det är redan måndag. Jag är otroligt dålig på att uppdatera här, men dagarna bara går och jag hinner liksom inte gå upp innan det är dags att lägga mig igen.

I fredags åkte jag direkt och handlade efter jobbet. Sen var det i princip bara att svida om för att åka på kalas hos Davids Elin som fyllt år.

I lördags gick jag upp och följde min lördagsrutin med dubbelpass på gymmet. När jag kom hem och hade duschat lagade vi middag. Sen gjorde vi oss i ordning och hoppade på bussen mot Falköping. Vi var bjudna på kräftskiva hos Daniels kompis som dukat upp och pyntat uppe på logen.


Vi blev bjudna på god mat och egenfiskade kräftor. Hela kvällen var jätterolig och jag skrattade nästan konstant. 

Det var en toppenkväll och när det börjat skymma blev det otroligt mysigt. 


Vi var inte hemma och i säng förrän vid 4, så igår tog vi oss en välbehövlig sovmorgon och sov till klockan... *trumvirvel* 12.31! Jorå såatte. Vi hade sovit bort halva dagen. Men det gjorde inget. Efter frullen tog vi oss an tvätten och städade lägenheten. Och kvällen tillbringades i soffan med tacos, godis och film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar