onsdag 29 augusti 2012

No onsdagsmyso

Det blev inte riktigt som planerat idag. Jag hade handlat och allt inför mitt och Lenas onsdagsmys. Men innan jag åkte från jobbet ringde mamma och frågade om jag kunde hämta ut medicin till stackars sjuka mormor och åka dit med den. Och naturligtvis fick det gå före allt.

Efter 40 minuters väntan på apoteket gick jag och tränade. Jag vart lite irriterad av att vänta så länge, så jag körde som en tok på gymmet. 

Efter en välbehövlig dusch åkte jag sedan till mormor. Vi satt och pratade en stund och det var mysigt det också. När jag sedan kom ut gick korna och betade i solnedgången. Det var fint. Fint och rofyllt på något vis.


Sen åkte jag en snabbis till mamma, men där var det som väntat ingen hemma. Jag plockade lite blommor till mig själv. Bara för att det är onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar