lördag 11 augusti 2012

Lördagsrutin - on

Min semester börjar lida mot sitt slut. Det innebär att jag snart kommer återgå till alla mina rutiner. Härligt det! Jag tjuvstartade lite idag genom att gå och träna dubbelpass. Det känns som det var ett bra tag sedan jag var på power, och jag har redan på känn att det kommer att märkas i min kropp imorgon.

Jag träffade Ananthi på gymmet, vilket även det var ett tag sen. Vi pratade väl ikapp om det viktigaste och när vi skulle skiljas åt konstaterade vi att ingen av oss hade några planer för dagen. Vi bestämde först att vi skulle fika, men eftersom båda våra bättre halvor inte heller hade planer tog vi en minigolf istället. Ett ypperligt tillfälle för Daniel och Anders att lära känna varandra.

Egentligen är jag inget fan av minigolf, och särskilt inte efter rundan i Hjo när jag fullkomligt sög. Men vem gick och vann? Jo jag! Ja, ni läste rätt. Jag vann!




När Danne och jag kom hem lagade vi mat. Herrn är ju som sagt sjukers så han somnade och sover fortfarande. Jag, däremot, har städat lägenheten som en liten blå.

Nu har jag satt mig i soffan och.. ja, vad tråkigt det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar